Un segell econòmic i identitari, per a l'excel·lència econòmica
Com al País Basc i la Bretanya, la marca econòmica 'Produït al País Català' s'ha impulsat per promoure la qualitat territorial, tant al país com a l'exterior.
Tal com informa el portal La Clau, el mes de febrer es va posar en marxa la marca "Produït en País Català", un segell territorial inspirat en models d'aqueixes característiques, que funcionen amb èxit a la Bretanya, al País Basc, a Còrsega i a Alsàcia.
Aquesta iniciativa ha estat dissenyada per Philippe Simon i Joaquín Fernandez, respectivament empresari en la construcció i dissenyador a Cabestany i a Perpinyà. Aquesta marca qualitativa i identitària del know-how territorial és recolzada per Hermeline Malherbe, presidenta del Consell Departamental dels Pirineus Orientals, Carole Delga, president de la regió d'Occitània, i Laurent Gauze, president de l'Agència de Desenvolupament Econòmic de la metròpoli Perpinyà Mediterrània.
Per créixer i arribar a l'economia real, la marca «Produït al País Català» funciona sota règim d'associació, amb gestió rigorosa i objectiu de resultats.
Concretament, el 2018, uns cinquanta empresaris van ser provats sobre la seva capacitat de compromís. Alguns d'ells van entrar en acció el 2019, pagant la seva contribució. Aqueixos professionals de la indústria alimentària, productors, fabricants, proveïdors de serveis, industrials, bars i restaurants constitueixen un primer nucli.
[Font: www.racocatala.cat]
Sem comentários:
Enviar um comentário