La Plataforma per la Lenga catalana farà a la fin de mai un grand mosaïc amb de boitas de Coca-Cola per ne revendicar l’etiquetatge en catalan
La Plataforma per la Lenga catalana a amassat mai de 3000 boitas de Coca-Cola per ne revendicar l’etiquetatge en catalan. La campanha nomenada #repteCocacola
(enjòc Coca-Cola) comencèt lo 13 de decembre per commemorar lo vinten
anniversari de l’organisme per la lenga catalana. Amb aquela iniciativa,
cèrcan d’amassar 20 000 boitas per bastir lo 31 de mai que ven un grand
mosaïc sus la Plaça de Catalonha, a Barcelona, amb lo lèma “Etiquetatz
en catalan”. Aital vòlon far pression sus Coca-Cola e d’autras
entrepresas qu’emplegan pas encara la lenga catalana en lors
etiquetatges.
La Plataforma a previst de quilhar una seguida de ponches d’amassada de
boitas e es a far de convencions amb d’associacions per que collabòren a
la colleccion.
En 1993 se faguèt un acte similar amb 15 000 boitas, çò que foguèt la
primièra accion de la Plataforma. Vint ans puèi, vòlon tornar far
l’accion tant que Coca-Cola contunha d’emplegar pas lo catalan dins
l’etiquetatge.
La Plataforma per la Lenga denóncia, al delà, que l’entrepresa complís
pas la lei catalana de l’etiquetatge e remembra que la multinacionala
respècta plan d’autras comunautats lingüisticas de las meteissas
dimensions que la catalana.
L’actitud de Coca-Cola contrasta amb lo 94% de las entrepresas
d’alimentacion qu’emplegan lo catalan. Es de soslinhar que la societat
de bièrra Moritz etiqueta quitament en occitan las cervesas distribuidas en la Val d’Aran.
[Poblejat dins www.panoccitan.org]
Sem comentários:
Enviar um comentário