O director da Fundación Napoleón cualificou a actuación de Joaquin Phoenix como «un pouco vulgar, cunha voz que non encaixa en absoluto»
Napoleón de Ridley Scott parece non ter convencido a crítica, especialmente en Francia. Numerosos expertos criticaron a cinta, e non só polas imprecisións históricas que xa sinalaron anteriormente algúns expertos.
Tal e como informa Europa Press, o diario Libération asegurou que a cinta estaba «moi segura da súa inanidad», mentres que 'Le Monde' recalcou a «simplicidade» da visión de Scott. Lle Figaro aproveitou para publicar unha revista de edición especial sobre Napoleón e contaron co testemuño de Thierry Lentz, director da Fundación Napoleón, que cualificou a actuación de Joaquin Phoenix como «un pouco vulgar, unha un pouco groseira, cunha voz que non encaixa en absoluto».
«Esta película, moi antifrancesa e moi proinglesa, ten con todo un espírito pouco inglés, porque os ingleses nunca comprometeron a súa admiración polo seu inimigo», dixo o historiador Patrick Gueniffey na revista Lle Point. «É difícil non considerar este achegamento como a vinganza histórica do inglés Ridley Scott. Un Austerlitz do cine? Máis ben Waterloo», valorou o semanario satírico Lle Canard Enchaîné.
«Cando falamos de Napoleón, en realidade estamos a chegar ao corazón dos nosos principios e das nosas divisións políticas. O punto común entre todos os franceses é que Napoleón segue sendo un tema que inflúe na nosa comprensión de nós mesmos, a nosa identidade», explicou a New York Times Arthur Chevallier, un experto en Napoleón que publicou cinco libros sobre a figura histórica.
Para moitos, Napoleón é o símbolo dunha Francia que foi atacada polo que consideran unha importación estadounidense de políticas de identidade e o movemento woke. A última portada do semanario de extrema dereita Valeurs Actuelles declarouno o emperador anti-woke, e o seu crítico de cine, Laurent Dandrieu, destacou que na película «a precisión histórica pasará pola guillotina».
Con todo, Chevallier tamén destacou positivamente que a cinta ofrece unha visión diferente de Napoleón e a revolución que lle deu orixe a el e á Francia moderna. En lugar dun líder maxestoso con enerxía e ambición insaciables, Joaquin Phoenix retrata a un mortal codicioso que é produto dun levantamento bárbaro e sediento de sangue, algo que algúns atopan «moi desestabilizador», dixo Chevallier, pero que considerou interesante e instructivo porque «entendes por que Napoleón inspirou tanto odio».
[Fonte: www.lavozdegalicia.es]
Sem comentários:
Enviar um comentário