sábado, 6 de junho de 2020

Un artikolo vaziyo entero !



Prezentado por Sharope Blanco

Buenos dias keridos amigos i mis amigitas,
Adoro las ojas blankas ande ni una sola palavra esta eskrita….
Esto me alegra porke se ke en un kurto tiempo sera inchida de mis miles de bavajadas, unas verdaderas, otras inventadas, todo lo ke me pasa por la kavesa, sin azer dingun plano antes i no savyendo mizmo de kualo vo avlar. Mis lektores me azen konfiensa i lo mas del tiempo (no siempre !) estan seguros ke van a pasar un momento divertido, porke afita a vezes artikolos ke mos dan a pensar o ke topamos interesante tambien. Si….. Penso ke es divertido o interesante porke me veyo las demanyanadas meldando el artikolo ke yo mizmo eskrivi por el Diariojudio kon una soriza en la kara o los ojos grandes avyertos para komprender lo ke eskrivi medya espierta i medya durmyendo un o dos diyas antes ! De murir de riza…. Me viene komo si fuera otra persona ke lo eskrivyo ! Penso entre mi “No salyo negro este eskrito… Lo eskrivyeron bien !”, fina ke presto presto paso a una otra ventana para divertirme kon jugos ! Adoro jugar. Me konviene perfektamente porke es debaldes, no tengo de inyervarme del todo porke el de enfrente es el robot de la komputadora ! I le gano siempre, o, mas justo, lo mas del tiempo, a este golem ! Ma es simpatiko porke tambien nunka se inyerva komo las personas ke jugan kon ajenos en el internet. Es mi partener virtual i verdad ? Me duele kuando piedre… Lo kero konsolar fina ke me akodro ke no es persona, solo una makina !
Disheron ke oy se alivyano la karantina i las personas pueden salir a la kaye kon siertas prekosyones. Ma para mi es dayinda defendido pormodo de mis munchas primaveras ! No esto triste pormodo de esto… No saliya ni antes !
Esta demanyana otra vez empeso en dando grasyas al Sinyor del mundo por este ermozo diya…. Avri mis ojos a la luz kon ganas de eskrivir i mi korason kantando a los pasharikos vinyendo para vijitarme a mi ventana…. El tiempo deviya estar muncho mas kayinte ma esta yelado komo en invierno i me veygo emburujada en las lanas para no yelarme… So friolenta i me gusta lo kaynte i lo blando komo mis gatikos a mis lados.
Oy es Shavuot, el 29 de mayo 2020 diya de v  iernes kon mazal bueno, sanedad, haberes buenos de vuestros keridos i de vuestros echos. Mi ijika, sana ke este, viendo el sol briyando i el ermozo diya afuera salyo a la kaye para terminar los echos de las kompras, de la banka, de la posta. Todo esta bien i no mos manka nada ! Tomo 5 horas de kompletar todo… Komo el tiempo esta pasando presto, mizmo en asperando, de kuando me ize vieja ! Me abolto i el diya ya me se fuyo ! No me rendo kuento kuando yegimos a la fin de la semana. Me parese ke era un mez antes solo ke SM (Sefaradimuestro) nasyo portanto, en manko de un mez 12 anyos van a terminar !
SM fue una de las mas ermozas ideas ke tuve en la fin de mi vida ! Se vistyo ensima de mi komo el fostan ke le regali a Ruti de  en su aniversaryo ! Majiko ! Se puede avlar aki de todo i de nada (komo lo ago agora !). Lo prensipal es “oyir”, eskrivir i “avlar” muestra lingua kerida i saver ke no estamos solos, ke el momento ke entramos por la puerta (kon mezuza) de SM, muestros amigos mos dan sus manos, sus sorizas, sus karinyos i estan siempre prontos a dizirmos palavras rekonfortantes. Esto es muncho en el mundo seko, sin piadad i tan duro en vezes para las personas. Para sintirmos “bien” i “importante” no kreyo ke la “yelor” i el sinizmo, la aroganza i el orgulyo son endikados.
No ! Me ambezi de mi mamita la dulsor kon las personas. Dar respekto i amor a todos sin eksepsyon. Tener konfiensya en todos fina ke mos provan el kontraryo. Avrir muestro korason para sintir la kayntor de muestras amistades i relasyones. Ayudar siempre no por interes (halila ve has), no por rahmanut/piyadad, ma por afeksyon a una otra persona komo mozotros; porke no egziste humano ke no va tener de menester un diya “mizmo del pasharo ke bola”, diziya mi mamita ! Kuryozo esto ! Porke a la fin de su vida, i teniya solo 48 anyos, estava kaji enklavada en su kama i nunka keriya ke serremos las kortinas, dizyendo ke “rekonosiya” los pasharikos ke viniyan a la ventana ! Un diya un kanari amariyo entero entro por la ventana i le vino a sus piernas ! “Pupi”, lo yamo. Eya bivyo dospues de esto unos kuantos mezes, ma Pupi kedo kon mi 7 anyos !
HAG SAMEAH
Vuestra
sharope.blanco@gmail.com

[Orijen: www.diariojudio.com]



Sem comentários:

Enviar um comentário