Després d’algunes setmanes sense escriure (vergonya mode ON) reprenc el bloc amb una súper notícia. L’Associació Caçadors d’Hermes de Barcelona, de la que ja fa força temps formo part, va presentar ahir al vespre a la Fundació Setba (Plaça Reial) el seu primer llibre “La Barcelona d’Hermes”: un llibre coeditat per l’Editorial Albertí il’Ajuntament de Barcelona.
No puc negar que estic molt contenta de com ha quedat el llibre, però el que em fa més il·lusió de tot plegat és compartir aquesta aventura amb un grup de persones meravelloses i d’una qualitat humana extraordinària amb qui he treballat moltes hores, unes de molt intenses i d’altres de més disteses (vermutillos n’han caigut uns quants ;-)).
A més hem tingut la sort de tenir uns col·laboradors de luxe que han contribuït sense pensar-s’ho ni dos segons. Ells són: en Max, la Mireia Valls, en Xavier Theros, en Guillem Martínez, en Ricard Martínez, en Dani Cortijo, la Inma Santos, l’Aureli Vázquez, en Daniel Venteo i la Carme Grandas. Mil gràcies per les vostres aportacions!
El que va començar com una idea esbojarrada després de veure’ns un dia per a fer un vermut ha acabat amb una realitat palpable com és el fet d’haver publicat un llibre. És motiu, doncs, de “honda satisfacción”.
No em pertoca tirar floretes sobre aquest projecte ja que seria fer-se un “Juan Palomo” i això no és tasca nostra. El que sí us puc explicar és que a través de La Barcelona d’Hermes podreu descobrir una Barcelona on el déu Hermes hi és omnipresent, tot i passar-hi desapercebut. Segons la llegenda mitològica, Hermes fou un dels fundadors de la ciutat i això ja és un bon motiu per concedir-li una atenció especial.
Aquest Déu representa el comerç i les finances, és protector dels viatgers, inspirador de l’art i promotor de les ciències. En aquest llibre trobareu les eines per anar descobrint, per zones concretes, la seva figura i entendre perquè el podeu trobar en segons quines localitzacions.
Encara sou a temps de venir a la segona presentació que tindrà lloc el proper dilluns 11 d’abril a les 19:30h a la Llibreria Jaimes (Carrer València, 318). El nostre mestre de cerimònies serà en Dani Venteo; nosaltres, els Caçadors d’Hermes de Barcelona, l’acompanyarem.
En aquesta foto érem 11. Malhauradament l’Ángeles ens va deixar fa una setmana però la seva empremta seguirà molt present en cada petit pas que el grup vagi fent.
On el podeu comprar?
A les llibreries de Barcelona com la FNAC, El Corte Inglés, Altaïr, la Casa del Llibre i a la Sala Ciutat (c/ Ciutat, 2) (18 euros).
Us deixo amb unes instantànies d’ahir al vespre:
Suposo que ja teniu clar quin és el llibre que cal regalar aquest Sant Jordi, oi?
[Font: www.bcnlastcall.com]








Sem comentários:
Enviar um comentário