Catorze ciutats internacionals acullen la 'V' per demanar celebrar la consulta del 9N
![]() |
| Mural de l'ANC dirigit a Dilma Rousseff |
En l'esdeviment hi han participat la presidenta de l'ANC, Carme Forcadell, i el cantautor Lluís Llach. Forcadell ha destacat que aquest 11 de setembre serà "el més multitudinari de la nostra història". A més, ha deixat clar que no existeix "cap impediment"per celebrar la consulta el 9-N. "Si Catalunya és sobirana, votarem d'acord a la legalitat, amb la nostra llei de consultes perquè és constitucional i està dins de l'Estatut", ha sentenciat.
El mural adreçat a Dilma Rousseff, com un dels líders polítics més influents del món, es traslladarà el proper Onze de Setembre a la Via Catalana, la gran ‘V’ humana que es durà a terme a Barcelona.
L’acció d’avui s’inclou dins la campanya d’actes que l’ANC desenvoluparà durant tot l’estiu, en què a més de fer V arreu dels municipis del país es desplegaran un total de 10 grans lones amb missatges dirigits a líders mundials, que seran claus a l’hora del reconeixement internacional de la causa catalana.
A més de Barack Obama, Jean Claude Juncker, Martin Schulz, Angela Merkel i François Hollande, els murals aniran dirigits a David Cameron, Matteo Renzi, Ban Ki Moon, Dilma Rousseff, el Papa Francesc i Stephen Harper.
La 'V' a catorze ciutats internacionals
Catorze ciutats internacionals han convocat aquest diumenge manifestacions en forma de 'V' per demanar que es faci la consulta d'autodeterminació del 9 de novembre dins de la campanya de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) 'Vote Catalonia'.
Entre les ciutats que la celebren aquest diumenge, estan Berlín (Alemanya), Chicago (Estats Units), Seül (Corea del Sud), Toronto (el Canadà) i Sao Paulo (el Brasil), que han convocat les mobilitzacions per a l'hora local de les 17.14.
Fins ara, 79 ciutats s'han adherit a la campanya, que el pròxim cap de setmana es farà en 25 localitats més.
[Font: www.elsingular.cat]

Sem comentários:
Enviar um comentário