La cadena de televisió Al-Yazira llança demà (20 d’agost) una nova cadena d’informació als Estats Units d’Amèrica, Al-Yazira America,
amb l’objectiu de revolucionar el periodisme del país i superar els
prejudicis i reticències del públic local. Com a fet diferencial, la
cadena apostarà per reportatges profunds i de llarga durada i menys
publicitat (6 minuts de publicitat per hora contra els 15 que ofereixen
les altres cadenes).
En la que serà la seva primera emissió, segons informa el corresponsal a Washington de l’Agence France-Presse, Al-Yazira America arribarà a 40 milions de llars de tot el país i competirà braç a braç amb la CNN, l’MSNBC i Fox News. Segons Ehab Al Shihabi,
director general interí de la televisió, “sabem que els nord-americans
volen rebre una cobertura en profunditat dels temes d’actualitat que els
interessen. Volen més reportatges imparcials i menys presses de partit,
exactament el que fa Al-Yazira”.
Al-Yazira America tindrà la seva redacció a Nova York,
oferirà 14 hores diàries en directe amb documentals, programes de debat i
butlletins de notícies a cada hora en punt. Amb el suport econòmic de
la familia reial de Catar, en la cadena hi treballaran 850 persones en
12 oficines repartides per tot el país i 70 en la resta del món.
[Font: www.joansole.cat]
Sem comentários:
Enviar um comentário